Första gången

Ja då var det första gången man bloggar.
Med tanke på jag inte läser andras bloggar så kommer jag inte att förvänta mig att nån läser min. Så vad kommer denna bloggen handla om, ju det kommer mest att handla om vad som rör sig i mitt huvod då jag sätter mig och skriver. Hoppas att det kommer vara av nått intrese för någon.


Så vem är jag???? Johan 24 år från Malmö.
Lider av dyslexi om du undra varför där kan vara stav fel. Hoppas på att du som läser är mer mogen än att hänga upp sig på stavfel och fukosera på det jag skriver.

Dagens tank: ny blogg många nya tankar som kommer upp. men i dag väljer jag att ta upp mobilen.

Mobilen har man alltid med sig och blir alltid nåd på, tycker det är helt sjukt hur mycket vikt man lägger att nån ska kunna nå en. Nu är det inte så att jag har med min mobil över allt och blir sur när folk inte svara, men är det rätt??? nä tror inte det. Kommer i håg när jag var litten gick inte och ringa till vem som när som. Tror det börja gå åt fel håll när låg och mellan stadie barn har mobil.

Bara litte jag behövde får ut mig. Ha det bäst alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0