Tisdag.

Måste börja med Wiiiiiiiiiiiiiiiiii minst tre läsare. Alltid en början. varje ressa börja med ett steg.

Tisdag Kommer en sån varje vecka. när jag var yngre (känns som jag är jätte gammal n'r man kan säga så) alltså när jag gick i grund skolan hata jag alltid tisdagar. måndag man prata om allt som hade hänt i helgen tisdag hata. onsdag mitt i veckan. tordag snart helg och fredag lördag söndag är fredag lördag söndag.
men var inte det jag tänkte blogga/skriva om i dag.

yteligare ett sido spår är att jag försöker laga mat utan att sätta igång spisen. får väl in vänta växthus efekten.

ja så vad hade jag tänkte att blogga om i dag då.
hur livet kan bli lättare att titta åt sidan ibland. Bara stanna upp tänka efter och se åt sidan. vilka möjligheter som döljer sig där hur det kanse är lättare att vara på andra sidan i bland.  så var det för mig i dag. kanse inte sån supper händeles som jag försökte få stämnigen att bli (hoppades jag lyckade) upp täckte en cykel bana på andra sidan gata när jag cykla från mamma. alltid lättare att hålla sig där än att vara mitt ute i trafiken.

Tack för just du tog dig dem 5-10 min det tog dig att läsa detta.

och så blir jag alltid så glad när man får ansvar och folk littar på att man klara saker.

Hoppas alla får en supper dag och en super morgon dag.

Kommentarer
Postat av: Den första ;)

Jag gillar att ingen av oss skrev vem vi var ;) gör det, typ bara för jag tyckte det var kul att du inte visste från börja men det vet du säkert nu xD men iaf inte det jag skulle skriva, du kan kolla din statistik när du har loggat in på din blogg, där ser du hur många som är inne och läser din blogg ;)

2009-11-10 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0