Väg värket

Eller rubriken borde snara handla om deras reklam, tror den ska vara att ha reflexer men är ej säcker.
På skylten syns du inte finns du inte (fast inte  orden är i litte mörkare text) så man kan läsa det syns man finns man.

Hade reddan dagen innan jag såg skylten ta upp det om att varaför folk bloggar. (Kan reddan nu säga att jag men all säkerhet att jag kommer kasta sten i glashus) Är det så viktigt i dag att synas så man måste skriva allt man tänker och känner. Är andra folk intreserade av om jag har handlat nått nytt kläddes plag eller vad jag åt till luch idag för 59kr? skulle inte tro det. då tänker du just nu ja han skrev ju att han kastar sten i glashus innan men han skriver ju själv, ja det gör jag. för ja jag tycker mina åsikter och tankar är så intresanta att andra ska få ta del av dem.

Jag läser själv inte andras blogga av två skäl. jag är lat och dyslexin (jobbit ord att stava när man har det) så det är nog första anlednigen och anlednig två jag vill veta vad dem handla om innan jag börja läsa dem. (gärna se filmen innan jag läser boken)

Men till backa till ursprungs frågan måste man synas ( ja det var min fråga i allafal i huvet om jag inte skrev ut den) vill skriva nä det behövs man inte men hela min kropp skriker att man måste synas. men betyder det att man helre ska vara ökänd än okänd? nä tror att om man syns för sina nära och kära så räcker det. änu bättre är ju om man syns för dem genom att finns för dem.  så man måste inte skriva blogg eller höras hella tiden även om det är två saker jag kan nu skriva till min miritlista.


Och så var det dags att av sluta, nytt rekord 16 läsare i går (dock efter jag skrev på ansiktsboken men än då) Taizé helg i lund så kommer väll vara en del i den del av värden.

Och så till sist hade nån tanke att ha en dag i vecka då Dem trogna läserana kan komma önske ämen väljer det av dem förslagen jag får som just då ger mig insperation.

Tack för att ni läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0