3 goda gänringar

titta just nu på filmen på 5an sicka vidare.
Går ut på att du ska göra tre godagärniga till främande mäniskor och be dem att göra tre goda gärnigar till nån annan.

Gillar tanken. uppmanar nu alla att göra det. i dag är det söndag men i morgon är det måndag tycker då alla ska göra sin första av 3 goda gärnigar till nån främande mäniska som behöver det.


tanken är att ni ska hjälpa dem men nått stort som dem själva inte själv kan klara av. (skadara inte att göra små goda gärnigar för folk hela tiden för den delen)

våga att tro på det goda hos våra medmäniskor och att det goda kommer att vinna tills slut.

Hoppas den nya veckan börja supper bra.

Kommentarer
Postat av: Manella

Aa det var bra :) man kanske borde göra tre små gärningar varje dag :D

2009-12-13 @ 22:09:05
URL: http://melliisen.bloggplatsen.se
Postat av: Natalie

Jag hade suttit hela veckan och sagt att jag skulle se den och hållt på, så börjar jag se den och kanner att jag är trött men eftersom den e bra SKA jag se den... fatta att jag blev lagom förbannad när jag vaknade mitt i natten med glasögon på, tv:n på, filmen slut och jag hade INTE sett hela, knappt halva =( men hem direkt och leta upp den så nu ska jag se den =)

2009-12-14 @ 14:49:43
Postat av: Olsson

Faktiskt också sett den , så den till och med med Natta. Men det var lite jobbigt att det var ett " Micke och Molle" slut. Man blir så deprimerad av såna slut.

2009-12-14 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0