Rubrik?

Ja jag vet var ett tag sen dag att skärpa sig.
Inte för att jag inte har skaer att skriva om utan för jag har slarvat med maten och så blir det mörkt ute då blir jag tröt och vill gå i ide.

Men dag att skärpa sig.

Börjar med att svar litte kort på den som kommentera föra in lägget:
Förstår vad du menar med att vi inte kan träna bort det men tror dock vi ska tänka litte på det så vi inte dömer så fort om du förstår vad jag menar.


Dagens tema???
Ja har inget bra ämne eller rubrik men det kanse löser sig.
En av mina änglar (nitro) klaga på att jag inte hade skrivit på länge så dags att komma i gång.

Mörker? ja jag sa ju det att det blir mörkare ute och det kan väll ingen ha missat, men nån stans mellan den
20-22 så vänder det och blir ljusare. men mörket är inte bra för någon. det tär på oss och gör oss trötare över lag.  men inte det heller är nån nyhet för er.

Fundera litte över framtiden just nu och alla andra värka tycka det är heftigt, coolt eller supper bra att jag fundera på präst. själv känns det som om jag hade funderat på att bli vilket annat jobb som hälst. förstå mig rätt att bil präst känns rätt på alla sätt och jag tror att jag är ämnad för det men alla andra värka tycka det är stå stort.
Hoppas ni förstår vad jag menar.

Ska försöka skrivare oftare typ nästan varje dag, om inte för mig själv så för er som så gärna vill läsa.

Kram på er och ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0