Snö snö snö

Snöa just nu för fullt ute och det värka lägga sig.
I danmark håller man på att diskutera vad vi kan göra för klimatet och just utan för mitt fönster värkar allt vara som det ska.

Finns ju alltid två sidor av myntet. Undra om atlantis med försvan för att vattnet smälte och dräkte den?

Började se kalses julkalander i går det coola var att den började den första advent som 1992 var den 29 november. avsnitena var 30 min långa och delvis lajv sända. där har 2010s jul kalander nått att bitta i.

Kommer inte så mycket fler tankar i dag med tanke på jag är sjukt tröt, hade en jobbig dag på jobbet, men är glad jag har ett jobb.

Snart jul lov.

Hoppas alla njuter av att sitta inne i värmen och tittar ut på snön som sakta faller till marken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0