Taizé helg i lund

Taizé helg i lund nu till helgen så det kommer nog inte bli jätte mycke bloggande i helgen men ska försöka skriva nån litten rad i morgon.

Varje gång jag åker ner till taizé så för jag för mig att gå på såna saker här hemma och blir alltid besviken för det inte är samma sak. kanse därför man är rätt negativ inför att åka ditt. Men hoppas än då på att träffa gamla och nya vänner att få nya tankar och ider. sen så kommer mer än 50% av S.K.U.L.L.S vara närvarande så de är alltid trevligt  (S.K.U.L.L.S = Svenska Kyrkans Unga Lösa Lunda Stiftare) den nyaste lokalavdelnigen jag är med i. blir min tredej eller fjärde.

Som jag sa föra fredagen så är det nu tid för villa och min hjärna ha nog stängt av sig hoppas bar den kommer igång snart. men tror nog inte så många märker nån skilnad (så slap du säga det)

borde kanse säga nått om att velinge komun ska ta i mott invandra barn. tycker att alla i svirge ska hjälpa till men tycker med att velige koumn får mycket skit. Vet själv att det är många där som är för att hjälpa till.

Ja många tankar i huvet just nu men inget som formolera sig till nån megni men det brukar lösa sig än då.

trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0