00-talet

Så var 00-talet över.
Tingiar och nyheter rankar allt stort som har hänt och det får en ju själv att tänka på vad hände i mitt liv 00-09.

2000 Konfimera jag mig, som har lett till många spänade mötten, gjort att jag har träffa många gåda väner och en hel del roliga äventyr.

2004 Så tog inte bara MFF sm guld utan jag tog även studenten.

2006 så blev jag i hopp med min helt under baraflickvän.

men är det inte viktigare att blick framåt än backåt?
Jo tycker nog det. Se framåt nya möjligheter nya möten och nya spänade äventyr.

Vi ska jo inte glömma det hämska som har hänt så vi inte upprepar sama mistag om och om och om igen.
Nu närmst tänker jag på främligsfijentliga partier / mäniskor som jag inte tycker ska få komma till makten.
Måste ha i minne att den lilla mannen som ville ha en viss mäniska som värdshärskare belv folk vald.

men med minet i behåll så är det bara att blicka framåt och se möjligheter.




Kommer nog inte skirva i morgon så ni som läser får ha ett gott nytt år. och i böjan av det nya året ska jag nog försöka formolera mina tankar om feminsten och kvinnans oförmåga till att kämmpa tillsammans.


Men tills vidare I morgon är bara en vanlig dag och betyder att morndagen kan ge dig en bakfylla.

Kommentarer
Postat av: TT

Gott nytt år Johan :)



Det ska bli spännande att läsa om....

2009-12-30 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0