Så var julen över.....

Så var julen över, för min del väldigt skönt.
Mycket upp ladnig inför väldigt litte eller? ja själv tog jag det väldigt lungt han tilloch med bli litte sjuk på julafton som nog inte riktigt har gått ur kroppen än men har ett par dagars vila nu framför mig.

Satt och fundera på roliga änmen att blogg om innan men kom inte på nått direkt. (alltså ni får gärna komma med förslag).

Ansiktsbok är ju väldig bra på alla sätt och viss. NÄSTAN, gillar självklart spelen (med tanke jag seplar en del själv), grupperna och likande förstår jag och är ju själv med en del, men att dem ändra det så ofta gillar jag inte.

Men är ett littet I lands problem.

Ska bli bätter på att skriva. Tack TT för du pånminde mig.

Nu ska jag kryppa ner i sussane nya sofa i den nya lägenheten med en god kopp te.




//Simma lungt om ni nu är så dumma att  ni simmar denna årstiden.

Kommentarer
Postat av: TT

Kommer inte på nåt men bara du skriver så ;)

2009-12-28 @ 12:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0