Att ha fel.

Jag hade fel. Tazié helgen har hittils varit skit bra. En stor man måste även kunna erkäna dem få gånger jag har fel. (Bäter att han erkäna än jag ju)

Som jag sa/skrev i går blir det nog bara få rader i dag.

Tycker synd om bussarana i lund med tanke på all kuler sten den kör på och att dem körs i lund.

Var glad att bussen var sen i dag gjorde att jag kom där i från tidigare.

Nu ska jag ta det lung och villa inför i morgon. så ni får ha en supper Underbar kväll.

Ps stort tack till alla mina små änglar och ett extra stort tack till er er två som hänger med i morgon och hjälper till i höör, och får gå upp tidigare än ni hade tänkt. Tack


Kommentarer
Postat av: Nitro (bara för att jag ska skriva vem jag är denna gången ;) )

Klart vi hänger på (även om jag tycker detär tidigt xD), allt för dig ;)

2009-11-14 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0