Fördomar

Lysnar just nu på svt 2. Där dem prata om fördomar.
Alla har vi fördommar påden svenskar mott invadrare och invandrare mott svenskar.
Och så måste det få vara, så länge det inte blir hinder för att umgås eller att prata med varandra.

Hjärna delar upp folk i olika grupper gänra med olika igen kännigs tecken.
Tex 08 dryga otrevliga och stresade. nu känner jag själv många från stockholm som jag tycker jätte bra om och är jätte glad att jag har träffat.

Men att lått fördomen bli fördomande och göra att man ser ner på andra är falrigt. Ja alla vet ju hur andravärds kriget börja. han blev folkvald för folk hade fördomar. så tänk på vad ni röster på även om det är ett tag kvar ditt.

Ja inte alls vad jag tänkte skriva om när jag starta dator men så blir det i bland.

Ha det gutt alla.

Ps Hoppas inte bara lille brosan som läser det man skriver även om det är kul att du gör det ds

Kommentarer
Postat av: Någon ;)

Nej inte bara han ;)

2009-11-08 @ 22:40:20
Postat av: En annan

Fler som gör det

2009-11-09 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0