Har jag mitt glada barna sine kvar?

Fundera i dag på den här årstiden. ja den mörka och kalla. (finns bara tre årstider våren, sommaren och så den kalla.) allt man tänker på är rengt som gör mig våt och viden som gör mig kall och alla är så stresade.
Hörde då att det är ju för vuxan har förlorat sitt brana sine. vi ser inte dem vackra löven som ändra färg och faller till marken och bara ligger där och ser vackra ut. vi ser inte vatten pöllarna som stor hav där man kan hoppa leka och ha små botar i och vinden som gör det möjligt att flygga drakar och kasta papers flygg plan långt.

Så det är väll dags att ta tillbacka mitt barna sine. gjorde det reddan i dag, och nä jag hoppade inte i nån vatten pöll även om det är lockande och flög ingen drake (ändas för jag inte har nån och orkar inte bygga nån) men beundra löven och dem olika färgerna dem hade, Så ja jag har mitt glada barnasine kvardå är bara fårgan har du ditt barna sine kvar.

i morgon kommer det nog handla om syns man inte finns man inte. Fick litte tankar när jag såg reklam skylten för väg värket på väg till jobet i dag. men får bli i morgon om inget annat dyker upp.


Och nu till hur många som läser min blogg. änan en av dem som inte ville skriva vem dem var osom kommentera min blogg, om jag inte mins fel kalla du dig nog den första. Tror jag är rätt säcker på vem du är men vill inte hänga ut nån så jag säger inte ditt namn. i allafal innan du bad mig letta reda på statistik gjorde jag faktist det själv. och såg då att som mest har jag haft (virvel trumma) 14 läsare. (men tror det var för att jag skrev på min ansikts bok att jag hade uppdaterat min blogg)

så det var nog allt för i dag.

Må vinden vara med er i rätt riktnig och regnet svalka er lagom mycket.


Och så glöm inte barnasinte i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0